Reklamacija.ba adresa je i naziv internetskog portala na kojemu od sada možete ostaviti svoje pritužbe, ali i pohvale na proizvode i usluge, koje kao potrošač (kupac) plaćate.
Vodeći se Zakonom o pravima potrošača i neugodnim iskustvima koje potrošači u našoj zemlji svakodnevno imaju, Udruga za unapređenje kvalitete življenja "Futura" iz Mostara je pokrenula spomenuti portal.
Pri tome imaju i veliku potporu Federalnog ministarstva trgovine.
Očekuju veliki odaziv građana, a prve reakcije i prve pritužbe građana na portalu ulijevaju povjerenje da će se stvari za potrošače popravljati iz dana u dan. Marin Bago, predsjednik udruge "Futura", gostujući na RDV-u kazao je kako potrošači imaju puno razloga da svoja iskustva prenesu na portal www.reklamacija.ba, jer već prvi slučajevi pokazuju da je izrazito visok postotak (čak 95 posto) onih koji su riješeni u korist potrošača.
Ostavljajući svoje dojmove na portalu ustvari zaobilazite nepotrebna maltretiranja i sudske tužbe, kaže Bago, a ljudi koji stoje iza portala faktički postaju vaša pravna služba koja vaš problem proslijeđuje na adresu nadležnih ili na sam izvor problema.
Više poslušajte u našem AUDIO prilogu.