Radio reklama je jedan efikasan način da se poveća promet u vašoj firmi, piše biznis portal poslovne.com
Studija koju je provela kompanija TagStation LLC otkrila je da radio oglasi u prosjeku povećavaju promet za 22 posto. Razumijevanje različitih načina na koji radio može povećati promet do vaše firme važno je jer će vam odgovoriti na pitanje kako doći do tog uspjeha.
Studija je analizirala 1,5 milion radio spotova za 10 firmi na 100 najboljih američkih radio stanica, prikupljajući podatke od slušatelja od travnja do lipnja 2018. godine.
Analizom studije pokazani su rezultati koji govore u prilog porasta prometa:
- 32 % u automobilskoj industriji
- 32 % u kozmetici
- 23 % u restoranima brze hrane
- 7 % u firmama povezanim sa uslugama renoviranja stanova
Radio ima potencijal utjecati na slušatelje na različite načine. Podijelili smo utjecaj radio stanice na slušatelje na nekoliko stavki:
Radio stiže do potrošača na mjestu kupovine
Kad je u pitanju slušanje FM radija, više od dvije trećine slušatelja je u trenutku slušanja van svojih domova.
To se u prosjeku obično događa kada ljudi rade ili su u autu u blizini prodajnog mjesta na kojem kupuju. Slušanje radio reklama tokom ovih kritičnih trenutaka može ih potaknuti na akciju, poput posjete vašoj trgovini.
Radio utječe na ponašanje potrošača
Osam od deset slušalaca kaže da bi razmislili o kupovini nečeg što im je preporučila njihova omiljena radio-osoba. Ova vrsta utjecaja može pomoći u privlačenju prometa u vašu trgovinu.
U prosjeku, poređenjem saradnji kompanija koje su imale kvalitetnu radio kampanju sa onima koje to nisu imale, 30% više prometa se desilo u trgovini koja je imala dobru radio reklamu.
Radio reklama uvećava i vaš domet
Radio oglasi dizajnirani su tako da maksimaliziraju vaš domet i učestalost. To povećava ukupnu svjesnost i vidljivost marke i povlači trenutni poziv na radnju kada kupci čuju za vašu uslugu.
S obzirom na potencijalne koristi, radio može napraviti ogromnu razliku u prometu vašeg preduzeća. Dodatni dobici – poput povećane svijesti o robnoj marki – trebalo bi vam dati još više razloga da iskoristite snagu radija u svojoj marketinškoj strategiji.
.