Najnovija Advertising Bureau studija iz Velike Britanije pokazala je da slušanje radija ljude čini sretnijima nego pak gledanje TV-a ili surfanje po internetu.
U studiji je sudjelovalo 1000 britanaca koristivši svoje Smartphone uređaje odgovarajući na pitanja o njihovoj aktivnosti u medijima i emocionalnim reakcijama na iste u različitim djelovima dana.
U prosjeku, slušajući radio, razina serotonina u mozgu, a samim tim i nivo energije se poveća za tri puta u poređenju sa ostalim medijima – TV-om ili internetom.
Dok nas surfanje po internetu ili gledanje TV-a može bombardirati masom neželjenog sadržaja, koji često zna biti agresivan i uznemirujući, slušanje radija s druge strane ide u skladu sa svakodnevnim aktivnostima, kao što je pospremanje kuće, obavljanje jutarnjih aktivnosti ili pak spremanje za noćni izlazak.
''Više od svega radio umiruje, uvjerava i čini ljude sretnima'', ističe profesor Keith.
Sudeći po Daily Mailu, razina slušatelja radija u Velikoj Britaniji je izrazito visoka. Čak 91,6% populacije sluša radio svakog tjedna. Zapravo, broj slušatelja radija je konstantno u porastu, bez obzira na masovnu opsjednutost internetom u zadnjih nekoliko godina.

Sudeći po marketinškoj agenciji Arbitron, zadnja studija Infinite Dial pokazala kako 242 miliona amerikanaca sasluša radio svakog tjedna, a online slušanje radija se uduplava svake godine još od 2001. god.
''Radio je integriran u naše živote i izgleda da smo zaboravili kakav utjecaj ima na nas. Dosta medija živi od skandala, pozornosti, velikih vijesti... no radio ima sve više i više slušatelja svake godine'', izjavio je Bill Rose, direktor makretinga u Arbitronu.